Dostawa
PRZESYŁKI ZAGRANICZNE / INTERNATIONAL DELIVERY
Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie według aktualnego cennika Poczty Polskiej i firm kurierskich GLS i innych.
Shipping cost depends on weight and delivery country is set individually, after ordering.
After you place order we will weigh it and inform you about shipping cost.
Jednak po opłaceniu pierwszego z zamówienia należy ustalić z obsługą sklepu, czy jest możliwość połączenia zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub informację na e-mail.
USZKODZONA PACZKA Z PACZKOMATU INPOST
USZKODZONA PACZKA OD KURIERA
1. Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego
Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Powinno być szczelnie zamknięte, nienaruszone. Na liście przewozowym sprawdź ilość paczek. Jeżeli jest ich więcej niż jedna sztuka powinny być do Ciebie dostarczone jednocześnie.
a. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.
b. Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.
c. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera.
2. Sprawdź zawartość przesyłki
Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.
a. Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego jeśli występuje. Jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.
b. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.
3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera
Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia, koniecznie zgłoś tego samego dnia uszkodzenie do przewoźnika. Po zgłoszeniu przez 7 dni może zostać spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi Cię na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
Kontakty do przewoźników:
Inpost – 722 444 000 lub 801 400 100
Przesyłki staramy się wysyłać niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty, jednak nie później niż w ciągu czterech dni roboczych od otrzymania wpłaty.
W przypadku przesyłek za pobraniem, płatnych przy odbiorze, wysyłamy w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia poprzez stronę internetową www.scrappasja.pl
Koszty przesyłek kształtują się w naszym sklepie następująco :
PRZESYŁKI KRAJOWE NA TERENIE POLSKI
I. Przesyłki kurierskie.
Koszt przesyłek zależy od wartości zamówienia i sposobu płatności:
1/ Przedpłata, płatności przelewem, płatności online :
a/ wartość zamówienia do 250 zł ,cena: 14,90 zł
b/ wartość zamówienia powyżej 250 zł przesyłka gratis - PROMOCJA
2/ Płatność za pobraniem, gotówką przy odbiorze - 18 zł niezależnie od wartości zamówienia
II. Paczkomaty INPOST
Koszt przesyłek zależy od wartości zamówienia i sposobu płatności:
1/ Przedpłata, płatności przelewem, płatności online :
a/ wartość zamówienia do 250 zł ,cena: 14,90 zł
b/ wartość zamówienia powyżej 250 zł przesyłka gratis - PROMOCJA
2/ Płatność za pobraniem, gotówką przy odbiorze - 16,90 zł niezależnie od wartości zamówienia
III. Przesyłki Pocztą Polską, przy płatności przelewem, przedpłata (za pobraniem nie wysyłamy Pocztą Polską ):
1/ przesyłki o wadze do 1 kg : 17 zł
Przesyłki powyżej 1 kilograma wysyłamy kurierem lub paczkomatami INPOST.
Rabaty
Program Lojalnościowy dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników Naszego sklepu.Zyskaj nawet
na wszystkie produkty ze sklepu scrappasja.plSubskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?. Wpisz adres email